Premis Qualitat i Servei a la Postvenda d'Automoció

AUTO TALLER ALCALÀ, de Girona entre les 50 empreses guanyadores dels IV Premis Qualitat i Servei a la Postvenda d' Automoció IV Premis Qualitat i Servei a la Postvenda d' Automoció: Els 50 millors tallers multimarca de Espanya reben els seus diplomes.

premios calidad taller alcala girona

Va rebre el 8 de novembre el diploma acreditatiu que els distingeixen com un dels 50 millors tallers multimarca de Espanya. En un acte que va reunir quasi 200 convidats , entre ells destacades personalitats del mon associatiu, de la distribució de recanvis i de les principals xarxes de serveis i de manteniment i reparació de vehicles. Els Premis Qualitat i Servei son convocats por l'àrea de Postvenda d' Automoció de Reed Business Information, empresa editora d' Autoprofesional.com, i de les revistes impreses Autoprofesional, Recambio Libre y Neumáticos+Accesorios.

premios calidad taller alcala girona

El Casino de Madrid va ser l'escenari de la emotiva cerimònia, que començà tras un sopar de gala. Nuria Álvarez, editora del àrea de Postvenda qualificà l' acte de 'molt,molt important. Avui no només anem a entregar els diplomes que acrediten als guanyadors l'enorme mèrit per haver arribat fins aquí, avui estem fem el millor homenatge a tot un sector, el de la postvenda multimarca, que sap evolucionar i adaptar-se a les necessitats dels automobilistes del segle XXI.'

Aquesta va ser la quarta edició dels Premis. Els anteriors premiats per la qualitat i el servei havien estat: les marques de recanvis , els equipaments de tallers i els distribuïdors de components, assenyalava Nuria en la seva intervenció. I aquest anys ens hem atrevit amb el més difícil: escollir d'entre uns 40 mil tallers les principals referències en quant qualitat i servei

Raquel Gutiérrez, responsable de Reed Business Information a Madrid, agrair la col·laboració de tots els que han fet possible la iniciativa: les empreses premiades, els 522 tallers que han presentat candidatura, el jurat, l'equip del Área de Postvenda de Automoció i els patrocinadors.

Raúl González, director d'Autoprofesional, explicà a continuació el procés que ha portat a la selecció dels 50 premiats. A partir d'aquest moment, se inicià la cerimònia d'entrega de diplomes. Representants de cada un dels tallers guanyador van anar pujant a l'escenari per a recibre de mans d'un dels membres del jurat i dels els documents acreditatius.

El Jurat has estat format per:

  • Armando Higueras, en representació de Francesc Faura
    President de Cetraa (Confederació Española de Talleres de Reparacions de Automóviles y Afines)
  • Ramón Marcos
    President de Conepa (Federació Nacional de Empresaris Professionals d'Automoció).
  • Juan Antonio Sánchez Torres
    President de Ganvam
  • Antonio López
    Membre del comitè executiu de Ancera (Asociación Nacional de Comerciantes de Equips, Recanvis i Accessoris)i especialista en relacions amb el taller a la citada associació.
  • Jesús Carcas Pascual
    Subdirector de Centre Saragossa i responsable de Investigació i Tecnologia Aplicada
  • José Manuel García Conde
    Gerent Adjunto de Cesvimap i responsable del Àrea d'Enginyeria i Consultoria
  • Luis Fernández
    Gerent de UNE Automóviles
  • Luis Pérez
    Membre de la junta directiva de Afiba, l'Associació de Fabricants d'Equipaments de Taller. Secretari amb dret a veu i vot : Raúl González, director de Autoprofesional.

QUÈ S'HA VALORAT EN ELS IV PREMIS QUALITAT I SERVEI A LA POSTVENDA D' AUTOMOCIÓ?

  • Equipamiento técnico adecuado a su especialidad, tamaño y entorno.
  • Acciones formativas adecuadas a su especialidad, tamaño y entorno.
  • Acciones de marketing y atención al cliente adecuadas a su especialidad, tamaño y entorno.
  • Asimismo, el jurado ha tenido en cuenta cualquier característica o iniciativa innovadora relacionada con la calidad, el medio ambiente, el servicio al cliente, la formación, la utilización de nuevas tecnologías, la modernización, la protección laboral, el compromiso social o cualquier otro aporte de factores diferenciales.
premios calidad taller alcala girona

AUTO TALLER ALCALÀ, especialitat en Mecànica, Xapa, pintura i electricitat de l'automobil.

Plantilla de 12 treballadors.

Superficie de 1.750 m2

Red de taller: ADA (ajuda del automobilista)

AUTO TALLER ALCALÀ, està compromès amb la protecció del medi ambient es per això que va ser taller pioner en la implantació de la pintura base aigua. Al 1995 es va convertir en el primer taller a Espanya en utilitzar-la, no ha estat fins el 1 de gener de 2007 que ha entrar en vigor la directiva europea que obliga a utilitzar aquest sistema de pintat.

Així mateix l'empresa afavoreix la integració laboral de discapacitats mitjançant col·laboració amb la fundació ASTRID.